Sköna onsdag

Hej på er, mina vänner i Internetvärlden. :) Precis hemma från dagens skola. Helt galet vad det regnar ute. Då föredrog jag snön igår alla gånger. Skitmysigt!
 
Nåja, tillbringat dagen med att slita med massagearbetet, samt redovisat belastningsergonomin. Vi gjorde ett arbete om marklyft. Dock bailade mina kära gruppmedlemmar, så jag redovisade ensam. Tur att jag är bekväm i sådana situationer. Det gick asbra och jag fick fina ord från lärarna. :) Tjoho till mig! Och surt för mina gruppmedlemmar som föredrog att slöa hemma framför att prestera fint i skolan. Inte mitt problem, det gör ju bara så att jag ser bättre ut på papper. ;) Och det vill väl alla som vill ha en fin karriär göra?
 
Alltså, idag har jag lite projekt på G. Det ena är HANDLA MIDDAG. Jag ska även fetstäda läggan och diska. OCH färga håret om jag får tummen ur. Saknar att ha svart hår sjukt mycket. 

Fortfarande inte frisk, så det känns som att träningen går bort idag med. 
 
MEN mina vänner. Det bästa idag var nog ändå att favorittidningen BUFFÉ damp ner i brevlådan. Ja, kvällens läsning är fixad! Hurra!
 
Nej, nu är det alldeles för mycket stora bokstäver och utropstecken. Ska tagga ner med en kopp te först. ;)
Baibai~!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0