Sköna torsdag

Så fort jag hör "torsdag" spelas typ detta upp i mitt huvud:
 
 
 
 
Mmm, bästa dagen i veckan alltså. Eller? ;) Lite ögongodis är ju dock aldrig fel. 
 
Forfarande risig men ska nog dra mig iväg på våran 30 minuters lektion ändå. Som länge för att krya så mycket som möjligt, så det enda jag har hunnit göra idag är att duscha och sätta lunchen på plattan. ;) Kände att det var onödigt att äta frukost och lunch samtidigt. Vegfärs! Gott, snabbt och enkelt. :)
 
TIll detta... NYA AVSNITTET AV SUPERNATURAL. Alltså sista säsongen slutade så jävla konstigt att jag redan fasar för vad som kommer att ske. Omg, to much feelings...
 
 
 
Japp, så jag och mitt nörderi ska hoppa ner i soffan och fira att det snart är helg!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0