Tisdag!

Tisdag här, och jag är dagavill, mosig i hjärnan och stört förkyld. Men humöret är fortfarande på topp! Jag ser slutet på plugget (även om det fortfarande är långt borta i horistonten), och på torsdag far jag hem till den bästa familjen i världen: min! Har saknat dem som AS, och det är förtsta gången på länge nu som hela familjen kommer vara samlad.
 
Annars är jag inne i ett flow nu, pluggar hårt dagarna i ända, och däckar då jag kommer hem och når sängen, för att försöka sova bort förkylning och feber. Men idag blir det lite ändring, har massa plugg att göra här hemma också. Jag tänkte svänga ihop en tidig middag och köra järnet alltså, sedan satsa på att gå och sova vid typ sju, haha! Imorgon blir även ännu en tung och jobbig dag, och jag vill vara så pigg som möjligt då. :)
 
Naturligtvis blir det ju ingen träning i veckan, det förstår nog alla. Ja, förutom att vända båten då, det tar ju lite på musklerna. ;)
 
Vikten ja, 77 fortfarande. Fan fan faaan tiden börjar rinna ut och jag står still då jag är sjuk och inte kan träna. Skiiiiiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0