Utvärdering vecka 4 av 10

Wow, vecka fyra är avklarad. Inte alls lite halvt panik och stressad. Känner fortfarande att läget är under kontroll, men jag har absolut släppt efter lite på prioriteringar. Jag måste ta tag i detta nu, jag tänker liksom inte svika mig själv.
 
I veckan har jag skött mig bra, tills helgen då jag ätit massa skit. Som jag redan skrivit. Är dock rätt säker på att jag inte gått upp något, utan snarare stannat på samma nivå. Men jag vågar inte ställa mig på vågen denna vecka. Inte idag iallafall. Det kanske kommer imorgon. 
 
Första delen av veckan gick jättebra, rent matmässigt. Har ju inte kunnat träna pga den jäkla förkylningen som smyger omkring i kroppen och lurar. Det känns jättejobbigt då jag enbart är beroende av mat för att gå ner i vikt, och det går helt emot mina värderingar. Jag vill att träning ska vara det största hjälpmedlet. Men vad gör man?
 
Nåja, trots detta är mitt humör på topp, och modet är gott. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0