Utvärdering vecka 5 av 10

Först och främst vill jag bara säga att jag var på jobbmöte nu på kvällen, och jäääklar vilket roligt jobb jag har. Blev peppad så det finns hur mycket energi som helst i min kropp. Riktigt jävla kul! :) Sjukt taggad! Tog vara på energin och planerade upp veckan med massager och dylikt. Kul! Känns riktigt jäkla bra det här. Och ska fixa examinationen utan problem. Finns liksom inget annat alternativ. 
 
Nu dåå, veckan som varit... :) Hm. Har hunnit med ett par träningspass och liknande, men inget extremt. Många promenader. Har slvarvat med maten. Åh, vet inte vad det är för fel på mig. Men idag har jag tagit ett ryck, städat läggan och känner mig okej och fresh igen. Har egentligen inte så mycket att utvärdera.
 
Nya SH'BAM koreografin är förresten sjukt kul. Jag kommer absolut fortsätta gå på passet. Ju mer man lär sig låtarna, desto roligare blir det ju också. :) Så jag ska försöka hinna med två sådna pass i veckan, och ett spinningpass. Ett danspass imorgon är ju givet, längtar så sjukt mycket. Veckans höjdpunkt. Men det blir ingen träning på tisdag och onsdag, då jag måste fokusera helt på massagen och skolan. Däremot blir det IKSU på torsdag, fredag och ett pass i helgen. Då hinner jag med alla planerade. 
 
Det är inte ofta jag har så fullspäckade veckor som den som ligger framför mig. Men jag är grymt taggad. Jag sparkar mig själv i baken och kör igång med ett leende på läpparna.
 
Jaa, nu blev detta inlägg mest om veckan som kommer, men det är det enda som snurrar i mitt huvud just nu. Hur ska jag få ihop detta på bästa sätt? Det blir att utnyttja tiden till max, det är ett som är säkert. Har varit tvungen att lägga upp ett schema över min fritid för att allt ska gå ihop, haha. Kommer inte fixa detta utan ett glatt humör. 
 
Nej, åter till veckan som har varit. Ska jag vara ärlig? Jag gick ner mig lite. Jag har tagit mig ut på promenader varje dag, och en del träningspass. Resten av tiden har jag tillbringat i soffan med ett täcke över huvudet. Det var en sån vecka. Allt kändes hopplöst och jävligt. Därför är jag extra tacksam över peppen jag fick på mötet idag. Jag har typ inte velat visa mig ute i veckan, och var så nära att ställa in alla dagens möten. Men jag gav mig själv en bitchslap och reste mig ur sängen och tog tag i livet. Tackar mig själv för det. :)
 
Man ska tillåta sig ha dåliga veckor, men man ska även kunna ta sig ur dem. Så nu är jag redo för allt livet har att erbjuda igen. Känns bra att hitta tillbaka till sitt vanliga positiva jag. 
 
Tagg & pepp! ♥ Nu ska jag avnjuta söndagskvällen med bok och te!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0