10 grymma veckor, update

Hahahaa, sitter och filosoferar på mina 10 grymma veckor. 8 kg skulle bort. 8. I morgon är slutet på vecka tre och då har jag som BÄST tappat 2. Varför? Ja, helt enkelt pga att jag tatuerat mig och inte kunnat träna som vanligt, vilket har lett till rastlöshet och det har lett till lite onyttigare ätande än vanligt (även om jag inte pressat chips direkt). 
 
Dock är det ju ingen katastrof. Vägde mig i morse och vägde någonstans mellan 76,5 och 77 kg. Det går alltså neråt. Och jag har 6 veckor kvar, och ca 6 kg. 1 kg i veckan fixar jag ju. Eller hur? Särskillt om jag kan börja träna bättre nu. :)
 
Så det är nya målet. 1 kg / vecka. Inga konstigheter. 
 
Åh, vad skönt att få detta på papper, känns som jag stått still ett tag och som att detta skulle bli omöjligt. Men nu då jag har det framför mig ser jag ju att det faktiskt är genomförbart och helt okej. Och även då jag mentalt trott mig ha stått still ha rjag ju rört mig lite neråt. Hejja mig. :) Tur att jag gav mig själv lite marginal. ;)
 
Nu ska jag se till att tagga till lite! Jag behöver på tillbaka min härliga pepp. I övermorgon är det veckohandling, ska tillbringa någon timme idag med att planera ihop en bra och NYTTIG handlingslista. Lägger man tid och gör den genomtänkt kan man komma både nyttigt och billigt undan. Något som jag vet ska finnas med är wasabilax och smoothies. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0