Dag 2

Jävla dålig start på dagen, haha. Missade min lektion pga att jag kollade fel på schemat i gårkväll. Så jävla klantigt, och det var verkligen en lektion jag hade velat gå på. Faaasiken då. :( Nu ska jag vara ledsen ett tag och tycka synd om mig själv, haha..
 
Ska försöka pallra mig till affären och köpa lite mat så jag klarar mig resten av veckan. Lite knäckebröd, lätt färskost, en bit kött, sallad, soja etc. Grundvarorna har jag ju ändå.. :)
 
Kålsoppan som jag gjorde igår blev förresten sjukt god. Har några matlådor i kylskåpet nu.
 
Dagens träning: Dans! Första passet modern dans på några år. Sjukt jävla kul! Återkommer med resume efter passet ikväll. Spännande. :3
 
Morgonvikt: 78 kg
 
Vet inte varför jag tappat vikt under natten, men jag ska väl inte klaga.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0