Dag 3

Onsdagen är här, och tredje dagen på 10 grymma veckor. Kul! Fick i mig en kaffe och juice till frukost, alltid något. Dock märkte jag tydligt dippen, då jag fick akut blodsockerfall och var tvungen att slänga i mig skräpmat då jag var och tankade, för att inte svimma. ;) Eller tvungen och tvungen, jag tog den lätta vägen ut. Försökte hitta någon skräpmat som inte var alltför fettdrypande. Det blev en wrap och sockerfri dricka. Inte nyttigt alls, men jag känner mig inte så hemskt nedslagen. :)
 
Pengarna kom idag, så jag har tillbringat morgonen med att betala räkningar. Peppade iväg till skolan för en rolig biomekanikföreläsning. Sjukt kul! Hann bara hem innan jag drog iväg och tankade bilen (och intog skräpmat). Ska sätta mig och skriva en handlingslista nu, med ordentliga mellanmål som är klara att slänga i sig. Så slipper jag suget efter kolhydrater snabbt. 
 
Annars är jag på bra humör. :) Livet ser ljust ut. 
 
Det här är förresten låten vi dansar till:
 
 
Löjligt härlig att dansa till. Längtar till nästa vecka.
 
Nej, nu ska jag scanna nätet för bra matinspiration. Någon som har något på lager? Vet bara att gurka och pesto ska få flytta hem till mig. ;) Ett delikatessknäckebröd och lite ost ska också få hänga på.. Annars är det tomt i huvudet än så länge. 
 
Åh, en till bekännelse! Köpte en chokladkaka i morse. En marabou med nya smaken, crunchy corn eller något i den stilen. Den ligger orörd i min väska. Tänkte unna mig en bit till téet ikväll. Mysigt. :) Och jag tycker man ska unna sig sådant, så länge det gäller måttliga mängder. En bit till kaffet exempelvis. 
 
Ja, hur var det nu. Handlingslista. Kommer kanske ett inlägg med den, ifall någon vill ha inspiration. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0