Dagen so far

Åh, mådde som sagt så illa i morse att jag bara fick i mig ett halvt glas fun light. Utan några som helst kcal har jag alltså suttit på lektion, promenerat 60 minuter och dansat ett pass zumba. Så himla dåligt. Det är verkligen allt jag gåt emot. Mne någa, lunchen är i ugnen iallafall. Det bli couscous och panerad torsk. Sweet chili sauce eller aioli till det, har inte bestämt mig. Så länge jag fåt i mig mat ät jag nöjd. ;)
 
Ska sätta mig och pilla i mitt dietistprogram och räkna ihop lite kcal etc. Ska man hålla koll ska man banne mig göra det ordentligt. Jag vill bara påpeka att jag ALDRIG skulle räkna kcal i vanliga fall, tycker det är dumt att leva efter det. Kör man hardcore en kortare period så visst, helt okej. En kort period.
 
Introduktionen till nya kursen var kul dock. Massage ett par gånger i veckan, laborationer i idrottslabbet och biomekanik. Kul! Ser fram emot det. Och skönt att ha avslappning och massage på schemat. ;)
 
Nåja, innan klockan ett hade jag alltså gjort klart både dagens skola och träning. Wow, känns effektivt! Att vågen står på 77,5 kg just nu kan vi dock ignorera. Beror enbart på tom mage och typ vätskebrist. Dåligt dåligt. Det blir riktigt med bakläxa till mig. Nu ska de bra rutinerna fram!
 
Knäckebröd till mellis, och wok med stekt kål och nötkött till middag. Är pank nu innan CSN kommer, så man tager vad man haver, eller hur? ;) Ska försöka få in en ordentlig kvällsmat och två mellanmål, men det lär inte rymmas. Blir nog max två mellis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0