Dagens projekt

Åh, nu jävlar är jag äntligen taggad för att ta tag i min träningsmusiklista och fixa låtar till mp3:n. Har latat bort det så sjukt länge nu, men här tar det stopp. :)
 
Denna gång blir det metal som får fylla listan, gärna symphonic och operainspirerat. Gärna brudar som sjunger också. Då blir min själ glad, metalbrud som jag är i hjärtat. ♥
 
Här nedan kommer ett par rätt gamla låtar av Nightwish, mina barndomsfavoriter tillsammans med Alice Cooper. Sköna grejer. Fruktansvärt härliga att träna till då de har en förmåga att låta en försvinna in i sin egen lilla träningsbubbla och bara mata.
 
 
 
 
Lacuna Coil är också väldigt behagliga att lyssna på under träningspass.
 
 
Xandria har jag precis snubblat över, och har inte hunnit bestämma vad jag tycker om de än.
 
 
Alltså dags att börja pilla med mp3:n. Ska fira att det hela är klart med en riktigt långis i mörkret ikväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0