Dansen

Godkväll. :) Hemkommer från dansen och en timmes promenad. Det lär bli en till timme på kvällsprommis med hunden om jag känner mig själv rätt.
 
Nå, hur VAR dansen?
..
...
....
s å  j ä v l a  k u l .
 
Det kändes som att jag äntligen hittade hem. Visst, det var högt tempo och krävdes en hel del koncentration för att hänga med i koreografin, men är ändå glad att jag valde en grupp med högre nivå, annars hade jag inte utmanat mig själv. Själva huvuddansen vi komme rjobba med kommer att bli grym. Vi har bara hunnit en liten del idag, och redan är jag aldeles lyrisk över känslan och samspelet med musiken. Kommer bli så himla bra.

Då man lämnar ett pas och redan längtar tills nästa vecka vet man att man hittat rätt. Och jag har saknad dans så otroligt mycket, och särskilt modern. Har man dansat hela livet tror jag inte riktigt man kan sluta bara sådära. ♥
 
Jag är så sjukt nöjd med mitt val att göra detta. Jag hade en lång pratstund med min mamma över telefon, och vi var båda rörande överrens om att det är värt att lägga ner pengar på detta. Investera i lite själalycka. ;)
 
Nej, nu ska jag lulla på med planering av mat, handling och träning. Sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0