Förlåt!

Ååååh, förlåt att jag inte skrivit på ett tag! Jag har varit uppe och nere och fram och tillbaka. FÖrst och främst har jag varit borta. I torsdag drog jag hem till "hemstaden" där familjen befinner sig. Jobbade. Klev in som friidrottstränare för ett gäng 13åriga basketgrabbar på deras kickoff-helg! SJUKT kul. :)
 
Jag passade även på att säga hej till en av mina närmaste vänner, vi maxade tiden och sågs så mycket som möjligt. Fika och mys med mamma, och träningssnack med pappa. Riktigt bra helg. Gårdagskvällen var dock åt helvete, körde bil hem i 4 timmar typ mitt i natten. Blev så trött att jag var tvungen att stanna på max och trycka lite fet mat för att hålla mig alert i bilen. Känner mig lagom uppblåst och degig idag.
 
Nåja, förståeligt har det inte blivit någon träning i veckan, och inte heller någon särskild koll på kosten. Trots det var morgonvikten 77 kg. Hmm, jag vägde mig två gånger bara för att vara säker. ;) Yey, får se om det håller tills imorgon, tror att kroppen bara vajsar omkring. Borde gått upp ett kilo snarare. Om detta kg håller sig borta tills i morgon så har jag ju nått veckans målvikt! Åh, jag hoppas att det är så. :)
 
Imorgon kommer alltså invägning och inmätning, och en jämförelse med förra veckans resultat. 
 
Annars så vet jag inte om jag har så mycket att säga? Det där med handlingslistan sket sig, haha. Tänkte fylla upp kylskapet ordentligt, men det slutade med att jag köpte kaninmat, kaninhl, kaninströ, gnagstänger, hundmat, mer hundmat, hundgodis, hundtandgnagben, hundpåsar och saft. Haha! What? Jag mådde småilla och var inte alls sugen på att vare sig äta mat eller handla mat. Så vad gör man? ;)
 
I helgen så har jag inhandlat lite nytt till lillköket. Det är rätt vitt i vanliga fall, så piggade upp det med lite färger. Dukar, plastunderlägg, nya tallrikar etc, allt i grönt och rosa. SÅ fint. Vill ni se bild? Mitt bord är från min farmor, det är gammalt och suger åt sig färg av allt som nuddar vid det. För att slippa få det allt för missfärgat bytte jag nu alltså till plastunderlägg istället för tyg. För att vara på den säkra sidan liksom. En kaffepress, en epilator och en gardin har även inhandlats. Tjoho!
 
Det är rätt kul, för jag klär mig gärna svart, har någon piercing och tatuering och lyssnar mest på metal (dock absolut inte enbart, älskar mycket mycket musik, allt från klassiska stråkar till metal till visor till koreanska tjejband. Told you). Dock är min inredningsstil HELT annorlunda. Folk brukar bli förvånade då de kommer hemt ill mig. Mycket vitt, lantigt, romantiskt med inslag av söta saker och spetsinspirerat. Cupcakeskålar, kakfat och rosa kakburkar. Yeah.. I love it. ♥
 
Ja nej men tillbaka till det bloggen handlar om? ;) Mitt schema i veckan är rätt bra. Ledig onsdag och massage på måndag och fredag. SJUKT roliga lektioner på torsdag, de handlar om löpningens biomekanik. Tisdagen går jag bara till 12 och har dans på kvällen, så det kan ju inte bli bättre. :)
 
Förutom dansen ska jag lägga in träingspass på onsdag, fredag, lördag och söndag. Det blir alltså vilodagar på måndag och torsdag. Jag får se vilka dagar som blir powerwalks och vilka som blir pass på gymmet. 
 
Om ett tag dyker veckans utvärdering upp. Även ett inlägg om tränngsplanering för veckan, och ett angående handlingslista och mat. Finally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0