Fredagsmys :)

Pappa var precis och hälsade på = överlycklig hund. ;) Hon ÄLSKAR min pappa. Han är så himla söt och köpte med sig mjölk, bröd och salami. Mitt somma kylskåp och skafferi jublade, och min mage likaså. FInaste pappa, han är så himla snäll. Dessutom köpte han med ett paket tortelini! Det blir nog middagen ikväll. Eller lunchen imorgon möjligtvis. Annars har dagen tillbringats med att städa, diska och putsa. Har bytt allt strö till kaninen och helgfixat i hans bur. Mysigt. Nu ligger han däckad på sidan och sover. ♥ Gullplutt.
 
Ikväll blir det nog film och témys i soffan. Dark Shadows blir det, med Deppan. :) Dessutom gör ju min älskade Alice Cooper ett roligt inhopp, så det kan väl inte bli annat än bra?! Vad gör ni ikväll?
 
Imorgon blir det Sagan om ringen-maraton. Det är ju den 22 september, alltså The Hobbit-day, alt LOTR-day. Och nördig so jag är så måste ju detta firas. :) Hela dagen kommer alltså gå åt till det. Eventuell utgång på kvällen också.Har inte riktigt bestämt mig än, utan överväger fortfarande. ;)
 
Bjuder på en bild på moi!
 
Lagade världens godaste frukost. Har nog nämnt den tidigare? Gröt med kanelstekta äppelbitar i. Hur gott som helst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0