Godmorgon!

Onsdag idag. Här utanför lyser solen och träden är vackra. Ska bli riktigt härligt att gå till skolan idag faktiskt. Startar dagen med ett toppenhumör! Det kan bero på det faktum att jag somnade tidigt i går kväll och har fått nästan nio timmars sömn (det händer aldrig), eller att vågen stog på  77 kg i morse! I'm back in the game alltså. Alltid något. ;)
 
Nå, skola och statistik, labbrapport och promenad hem. Städa, långis med hunden och laga middag. Lite dans för att sätta koreografin, och bokläsande med filt och tända ljus. Låter som en plan va? Ska slänga in ett pass mage också, som planerat. 
 
 
Detta är typ ett av mina mål, as you probably know. Inte att få hennes kropp, herregud nej, men att se bra ut i bikini. Jäklar alltså, till jul åker jag utomlands!

Kommentarer
Postat av: tjockis

Heja våra kroppar i bikini, min kommer att synas i oktober på en strand i Egypten, hoppas att det kommer att kännas okej. Klart det gör:)

Svar: wow, så härligt! hoppas du får askul där! :)
Emma Löfgren

2012-09-19 @ 09:14:48
URL: http://ckisforever.blogg.se
Postat av: K

Detta är något jag också ser fram emot! Hur man SER UT , inte hur mkt man väger är det som spelar roll!
Snart är Australiens sommar här och då kastar jag kläderna, mindre mage eller inte. Men klart det skulle kännas skönare om man hade en snyggare kropp att visa upp! Önsketänkande än så länge!

Svar: Eller hur! Vikten är ju egentligen helt och hållet sekundär, alltså kilona på vågen. Det är ju hur man ser ut som är det riktiga målet. Men du är ju på så sjukt god väg! Tjoho. :)
Emma Löfgren

2012-09-19 @ 15:35:47
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0