Härliga torsdag + festfixeri

Ja, fasiken vad fint livet blev. Egentligen helt utan orsak. :) Ett par trevliga föreläsningar och labbar, trevliga klasskamrater och strålande sol. Blev dessutom bjuden på en stor bit smörgåstårta och en röd ros på ICA i morse. Helt okej start på dagen. :) Smörgåstårtan fick alltså agera lunch. Inte så nyttigt för kroppen, men jäkla nyttigt för själen. Såklart jag unnar mig det då. ;)
 
Har stått och skrubbat disk ett tag nu. Ska ta paus för middagslagning. Jag slänger naturligtvis upp bilder på resultatet. :)
 
Annars sitter jag och planerar min födelsedagsfest. Den är imorgon. Inte födelsedagen (den var för längesedan), men festen. Mat, efterätt och lekar ska planeras. Stört kul, men jag har lite hjärnsläpp känner jag. Imorgon tänker jag skita i allt vad diet heter och pressa godheter och alkohol. :) Alltså står en jävla massa drinklekar på schemat, hehe. För en gångs skull ska jag verkligen planera. 
 
Bland annat tänker jag mig dessa två lekar!
http://allttillfesten.se/index.php/olspel/1-ring-of-fire
http://allttillfesten.se/index.php/festlekar/156-uppdrag-under-tallriken
 
Till middag blir det Afrikana, går att göra himla nyttigt, och en kladdis till efterätt. Enkelt och gott. Hittade förresten en kladdkaka som var fri från mjöl, smör och tillsatt socker..! Någon som är intresserad av recept? I så fall ska jag försöka leta reda på det. :)
 
Nåja, festen var det.. Har någon en askul lek då tar jag hemskt gärna emot förslag. :)
 
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nyfiken, vad pluggar du? :)

Svar: Idrottsmedicin. :)
Emma Löfgren

2012-09-13 @ 21:25:58
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0