Hej mina vänner!

Mysonsdag för min del idag! Har tillbringat dagen med promenader, bra musi, lite plugg och härliga samtal med gruppen, god och nyttig mat och hundbusmys. 
 
Nacken spökar igen så jag kör på avslappning som botning. Det är nog det enda som riktigt fungerar just nu. Filosoferar även på min bok. Vet hur den ska sluta i stora drag, men små detaljer är fortfarande kvar att filura ut. Har ungefär 50 sidor kvar av boken, så det är på slutkampen nu! Detta har varit mitt funderingsämne på promenaderna. Synd att man inte har något som man kan spela in sina tankar i, utan att behöva gå och prata högt för sig själv.. ;) Men lite har jag lyckats bena ut, och jag tror det kommer bli bra. Jag vill gärna bli klar med denna rätt snart (stommen iallafall), då jag tänkte börja på tvåan under nanowrimo 2012. Någon som brukar skriva nanowrimo eller är intresserad av att hänga på? :)
 
I morgon är jag helt ledig. Tänkte tillbringa tiden med att tvätta och städa lägenheten inför helgens besök av lillebror. :)
 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0