Invägning 1

VIkt: 78,5 kg
Jag har gått ner det jag lade på mig under röda veckan igen. Skönt. Känner mig mindre uppsvälld. 
 
Bröst: 96 cm
Midja: 79 cm
Mage: 95 cm
Höfter: 106 cm
Lår överst: 68 cm
Lår mitten: 58,5 cm
Vad: 38 cm
 
Så ser det ut, svart på vitt. Inga undanflykter, inga bortförklaringar.
 
Just nu är jag dock så SJUKT opeppad. Har sovit alldeles för dåligt i natt och är så trött så jag mår fysiskt jätteilla. Det känns som att jag ska kräkas. Vet inte hur jag ska kunna peta i mig frukost i detta tillstånd, håller på att spy bara vid tanken på att stoppa något i munnen. Därför är jag lagom pepp på hela grejen och livet just nu. Mest opeppad är jag nog på skolan. Blää, jag är inte klar med sommaren än. Inte på långa vägar.
 
Okej, jag ska hälla upp ett glas kallt vatten och trycka i mig. Nog det enda som går just nu.
 
Haha, hoppas alla har en bra dag. Jag återkommer mer peppad efter skolan. :) Då har förhoppningsvis illamåendet försvunnit. ;)
 
Edit: Veckans mål? - 1 kg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0