Invägning 4

Invägning för start på vecka fyra!
  • Vikt: 77 kg (-1,5)
  • Bröst: 95 cm (-1)
  • Midja: 78 cm (-1)
  • Mage: 97 (+2)
  • Höfter: 104 cm (-2)
  • Lår överst: 65 cm (-3)
  • Lår mitten: 56 cm (-2,5)
  • Vad: 37,5 cm (-0,5)

Alla mått (alltså +/-) är från 1:a invägningen, alltså vecka 1 av 10 grymma. Som ni ser har jag som sagt stått rätt still. Men ändå. Magen är fortfarande lite svullen, men det ska nog gå att råda bot på. OCH sedan så är detta varken morgonvikt eller morgonmått då jag försovit mig. Och magen svullnar som sagt så fort jag ätit något alls, så egentligen så tror jag att den skulle ligga på 95. Vikten borde nog egentligen gå ner ett halvt kilo till, men jag är fan ärlig alltså. ;)

Sedan förra veckan har jag inte ökat på något alls, och stått still på bröst, vad och mage. Resten har minskat! Tjoho. :) Känns bra faktiskt. För jag vet ju varför det står rätt still.

Oooch en grej som jag kanske ska nämna är ju att under vecka 3, där jag inte gjorde någon invägning pga skräpmat och festande, gick jag upp till typ 78/79 kg. Så att ha tagit sig ner igen, och ett halvt kilo extra till känns bra. :)

Målet var 1 kg/vecka från och med nu, så nästa vecka är det 76 kg. Känns som att jag har sagt det några gånger nu. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0