Söndagen

Jahapp, idag är det söndag, vilket betyder ett gäng inlägg. ;) Utvärdering av veckan som varit, mat och handlingslista, träningsplanering och något ströinlägg. Detta är ett ströinlägg, hehe. 
 
Vet ni? Detta suger. Jag har nackspärr. Vet inte hur det gick till. Då jag klev upp ur sängen var jag ok, men 10 minuter senare satt den där som en smäck. Vad fasiken gör man åt det? Har lite gammalt hästliniment i garderoben, men vågar nog inte smörja på det, med tanke på att den gick ut för ett år sedan.. ;) Men som det är nu kan jag varken kolla upp eller åt höger. Hehe. Rätt kul faktiskt. Not.
 
 
Nåja, idag säger träningsschemat statisk bålstyrka och långpromenad. Det känns väl rimligt att göra med nackspärr, så jag tror att jag håller mig till schemat för ovanlighetens skull. :) Det får dock bli senare under dagen, har massa planerande och upplägg att fixa, och sedan ett möte med några vänner för att se senaste Doctor Who avsnittet. Undra vad man ska bjuda på denna gång? Det ekar tomt i skafferiet. Det lär väl bli typ... Te. ;)
 
Dagens mat:
Frukost: Gröt (175 kcal)
Lunch: Lax och blomkålspure med sweet chili sauce (ca 340 kcal)
Middag: Stekt palt (300 kcal)
Totalt: 815 kcal
Det ger mig ett ganska bra spann för diverse mellanmål och en fika till Doctor Who. :) 
 
Jahapp, dags att plocka fram alla kokböcker för inspiration och sedan köra matplanering! Är jag konstig som tycker det är skitkul?
 
Ha en bra söndag! Kram!

Kommentarer
Postat av: K

Om du har en vetekudde så släng in i mikron och ha på nacken! Det släpper! Om inte: ta en varm dusch/bad! :)

Svar: Ja om jag hade badkar eller vetekudde <3 Det är så mycket värre nu än i morse. Hoppas de mirakulöst försvinner över natten. Jag ska ju dansa imorgon!
Emma Löfgren

2012-09-23 @ 17:18:12
URL: http://dentuffavagentillbaka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0