Trams

Hellu. :) Sorry för min frånvaro, har rännt runt hela dagen. Lustigt nog är detta den enda dagen i veckan som jag inte hade något alls planerat. Men det brukar väl vara de dagarna som man råkar vara mest upptagen på? Eller är det bara jag? ;)
 
Nåja, har handlat! Veckans matlista dyker upp om ett litet tag. :) Förutom maten har även pryttlar som doftljus, glas och burkar inhandlats. Behövde burkar till mina örter som jag torkar, och hittade några rangliga billiga stackare på rusta. Passade perfekt för en snål student. :) Har även skördat några av mina örter som växte i mitt fönster, bland annat lavendel, ljung och salvia. De ligger nu förberedda för torkning! Mysigt. (Alltså, jag är intresserad av örter och torkar dem, om jag inte nämnt det tidigare.)
 
Nej, nu har jag ignorerat matpåsarna som står i hallen alldeles för länge. Att packa upp dem är det absolut tråkigaste med att handla, haha. Måste sätta igång nu innan allt blir dåligt. 
 
Dansen igår gick bra btw. Kännde av lite i halsen då jag vaknade, men nu märker jag inte av det alls. Nacken är bättre den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0