Ugh..!

Hehe, alla dessa inlägg som skulle dyka upp försvann innan de ens blev nedskrivna. ;) Har haft så fullt upp idag att jag inte ens har hunnit med min kära matplanering. En långpromenad har hunnits med, but that's it. Besöket gick precis härifrån, och om en halvtimme kommer besök nummer två. Ögonen svider och jag vill helst sova, men så klart det kommer bli kul. :)
 
Nackspärret har blivit värre. Det gör ont hela tiden. Asjobbigt. Känner mig febrig också, det blir nog ingen massage för mig imorgon faktiskt. 
 
Det lilla jag har hunnit fila på maten är FISK. Tonfiskröra med rödlök till sallad, wasabilax, laxgryta med milda (mager), grönsaker och curry, ädelostfyllda laxfiléer och makrill i tomatsås... SÅ himla gott! Kyckling ska införskaffas, marineras och stekas. Det ska förvaras i en burk och vara redo för sallad. :) Och kiwis... Kycklindsallad med kiwi i är ju hur gott som helst! Och mango...!
 
Åh, tänk er en kycklingsallad med ädelostdressing till. Ggggh, jag blir sjukt hungrig nu. ;) Tomater med fetaoströra, omeletter på kalkon och lök, och kålsallad.
 
På torsdag kväll kommer lillebror. Det blir pizza en dag (hehe, kanske tar en kycklingrulle eller något mindre fett om mitt samvete vinner), japansk på resturang en dag och egengjorda vårrullar på söndag. En frappe på stationen och en glass på café göteborg är också avvarad. Kommer bli pussligt att få ihop detta med kcal... ;) Harr harr.. Oj oj, vi får se vart detta barkar. Bio ska det bli också. Men då ska jag fasiken ha något annat snacks förberett! 
 
Edit: Oj, han inte posta detta innan nästa främmande dök upp. Även hon har gått u och jag ska hoppa i säng. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0