Utvärdering av vecka 1

Haha, det första jag måste säga har ingenting med veckan att göra, utan bloggen. WHat, jag måste verkligen bli bättre på att lägga upp bilder. Det ser så SJUKT tråkigt ut nu. Gah, förlåt, det blir bättre. Vad vill folk ha bilder på?
 
Nåja, till utvärderingen. vecka 1 av 10 grymma:
Helt ärligt har jag slarvat både med maten och träningen. Då jag varit hemma över helgen har det varit mycket som kommit i vägen och frestat, även om det inte är någon ursäkt. Jag tror bara det blivit två regelrätta träningsdagar i veckan. Illa. Det krävs definitivt en förbättring. Att jag gått omkring och kännt mig uppblåst sedan i torsdags är ju också ett tecken på att det inte är optimalt, eller hur? Vet inte om det är kolhydrater som spelar roll i det hela. Något är det iallafall. 
 
MEN jag har inte fuskat så mycket. Jag har inte haft något sötsug alls, och mina fuskerier har gällt mat endast. DET känns bra då jag i vanliga fall har det svårt att hålla mig ifråg godis och chips. Idag i mataffären var jag inte ens sugen på att gå förbi hyllorna med gott, utan vrakade bland kött och grönsaker istället. Vilken vinst! Känns verkligen jättebra. :)
 
Men ja, veckan har varit allt annat än optimal, men inte katastrofal. Låter det vettigt? Det är så jag känner iallafall.
 
Det känns bra att ha kickat igång med 10 grymma veckor. Verkligen JÄTTEBRA. Nu är detta på G och det finns ingen återvändo. Jag ska fixa detta och jag ska bannemig ha tappat mina 8 kg då dessa 10 veckor är över. Förhoppningsvis är jag nere på 70 kg då. Härligt! Då jag har mer muskler än fett så ska jag se hur kroppen ser ut då, och där efter bestämma vart jag ska fortsätta min resa. Vettigt, right? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan lägga upp bilder på dig själv, eller träningsskor/vattenflaska eller inspirationsbilder :) Min mage var också uppsvälld i flera dagar men gick ner när jag fick i mig bröd, tror kroppen fick en chock av att jag slutade äta det bara sådär istället för att dra ner på det.


Svar: Ja, men precis. :)Jag kommer ju inte sluta äta kolhydrater, det är bara dumt att inte äta kolhydrater och träna samtidigt. Men däremot drar jag ju ner på kolhydraterna. Jag tror att jag blir sådär uppsvälld då jag får i mig för mycket snabba kolhydrater faktiskt, ska pröva dra ner på det. :)
Emma Löfgren

2012-09-10 @ 06:18:52
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0