Vad hände?

Jag blev plötsligt sjukt sjukt trött. Undra hur det gick till? Smittsamt är det tydligen då både kaninen och hunden ligger och snarkar. Whuut.. Funderar på att göra dem sällskap såhär på en lördagskväll.. ;)
 
Nej men ärliga planer då.. Funderar på att pallra mig till ICA och inhandla en lågkcal vaniljglass att parta på. Gott! Sedan... Körslaget? Kopplade lite och fixade tv i datorn nu då min vanliga är paj. Av någon anledning har jag bara 1, 2, 4 ch 6? Buuuuu, annars har jag ju alla kanaler. :/
 
Annars fick jag ett litet skrivarsug. Kanske fortsätta på boken? Halvpepp. Får se vars kvällen barkar. ;)

Kommentarer
Postat av: K

Skriver du en boK? :) Vilken genre?
Jag var också sjukt slö igår, men skulle ju upp 6.15 så var okej att gå och lägga sig 21.30 :P

Svar: Jo, det gör jag. Men bara för min egen skull för att det är kul. ;) Det är någon skum äventyrsthrillerscifi. Fråga mig inte hur det hände, det skulle vara en helt vanlig roman.
Haha, ja, men ska man upp innan sju på en söndag får man vara hur slö som helst. ;)
Emma Löfgren

2012-09-23 @ 07:28:52
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0