Vad vill ni läsa om?

Hej! Fråga till er fina som läsaer. Jag vet att ni är några stycken, även om ni är väldigt tysta. ♥ Jag skulle behöva lite hjälp ang. vad ni vill läsa om? Jag har ingen aning om vad ni är intresserade av?
 
Kost
Fria vikter vs. maskiner
Styrketräning
Kondition
Funktionell träning & träning med kroppsvikt
Vardagsmotion
Träna på det man vill bli bra på
 
Detta är ju det jag jobbar med som tränare, och det jag håller på att utbilda mig till, och det jag kommer jobba med. Undrar ni något så fråga. Är ni nyfikna på något, fråga. Vill nu läsa om något särskilt, säg till!
 
Kramar i massor!
 

Kommentarer
Postat av: K

Det är väldigt tyst på min blogg också :P
Tycker mest om att läsa om tankar och vardagsgrejer blandat med träning såklart. Men inget specifikt! :) är det PT du ska bli eller vad pluggar du till?

Svar: Haha, ja, det är skumt det där. :p
Jag läser idrottsmedicin och coaching. Typ.. hm.. ja, det går inte att jämföra med PT då de läser kanske max 4 månader, och jag läser 4 år. Så väldigt överkvalificerad PT möjligtvis, om man vill dra den jämförelsen. :)
Emma Löfgren

2012-09-22 @ 14:57:03
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com
Postat av: K

Ah okej! Låter sjukt kul!!! :) Har läst mkt sånt själv på naprapatutbildningen, men lite annat! Hur långt har du läst, och var läser du?

Svar: Ja, det är fruktansvärt roligt. Tänk att få läsa sig om träning hela dagarna. Fantastiskt. ;) Kul med naprapatutbildning!Sista året innan jag har min kandidatexamen. :) Så slutspurten nu. Sedan är det magisteråret kvar. Umeå!
Emma Löfgren

2012-09-22 @ 15:21:01
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0