Vecka 3 av 10 grymma!

Tjoho! Nu går vi in på vecka tre, och naturligtvis kunde jag inte låta bli att väga mig. 78 kg denna vecka också, som förra veckan. Jag trodde jag hade gått upp i stället, men icket det. Nåjaaaa, känns alltså helt ok. Men tusan, nu har det stått still för länge! Om en vecka vill jag se den där 76:an som jag trånat efter så länge. ;)
 
Veckan här hos mig inleddes med illamående. Fick alltså inte i mig någonting till frukost utom ett glas proviva som jag pressade. Nya favoriten alltså, den med hallon och granatäpple är supergod. Och för mig känns det verkligen som det hjälper. Hur som helst, en lektion i biomekanik och ett rehabpass på gymmet, samt två set bicepscurl med stång. Väldigt lugnt och mest som uppvärmning för armpasset imorgon. 
 
Ikväll är det dans i 90 minuter, och ett glas te med en vän på stan. Sjukt kul. För att palla det gäller det alltså att svänga ihop lunch nu då.
 
Ja, 10 grymma veckor... Jag ser fram emot veckan som kommer. Det blir inga fuskdagar denna gång, och de avsaknade konditionspassen kommer ersättas med promenader. Jag tror jag kommer kunna hålla det hela på en bra nivå faktiskt. Känns starkt mentalt, och har inget sug efter godsaker.
 
Hur känner ni inför denna nya vecka? Peppade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0