Allmänt nörderi

Hej mina internetvänner! Allt bra? Hoppas verkligen.
 
Har pluggat under förmiddagen. Har varit lite småirriterad (läs: förbannad) på en kompis, men det hela slutade bra iallafall. Haha, alltid något. Ska dra till ica och handla saltkött till Lapskojs, haha! What? Jaja, måste faktiskt ge efter för mitt craving. ;)
 
Igår gjorde jag misstaget att börja se senaste säsongen av Glee. Jag hatar Glee. H A T A R . Men ändå fastnar jag där och investerar alldeles för mycket känslor, hehe. Så nu är jag ett känslomässigt vrak och vill bara att allt ska bli bra mellan alla fd par. ;A; Oh the feelings. Investerar alltid för mycket känslor i serier, musik, filmer och böcker. Helt galet. Och det är allt från Alice Cooper till Avengers, till Supernatural och Doctor Who till Community. Jepp. Det förgyller mitt liv och skapar drama från ingenstans. ;) Kort sagt, allt blir fett mycket roligare om man nördar ner sig i något. Är jag ensam om detta? Absolut inte, det är typ det största fenomenet ever. 

Denna video förklarar fenomenet rätt bra, för er som har levt under en sten eller inte hänger på internet för mycket.
Haha, nerds. ♥ Love them forever. Alla andra människor måste ha ett SÅ tråkigt liv.
 
Annars har denna låt spelats på repeat sedan imorse. Åh, love refrängen. SÅ bra att springa till.
 
 
Nu ska jag springa till ica. Ha en superbra dag!
 
Kom ihåg: Du kan alltid bli den du vill vara. Tålarmod, viljestyrka och lite jävlar anamma tar dig en lång väg.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh herregud, lappskojs! Vilken nostalgi. :O

Jag nördar också ner mig i serier. Just nu Buffy the Vampire Slayer :D

Varför kollar du Glee om du hatar det... tänkte jag skriva, men sen kom jag på att jag också kollar på serier jag inte riktigt gillar för att jag en gång börjat kolla på dem :P

Svar: Haha, eller hur!! Då man väl börjat se en serie så tvingas man liksom att fortsätta. Helt galet egentligen, men man måste ju ta reda på hur det går för stackarna. ;)
Emma Löfgren

2013-04-20 @ 10:05:22
URL: http://tryingtogetfit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0