Ett musikinlägg igen

Görs? Själv sitter jag och lyssnar på tradiotionell ENKA inspirerad Japansk musik. Jag lever jävligt hardcore såhär en vanlig torsdag. 
 
 
Men ärligt, musik i alla former. ♥ Och GACKTs röst (han i gåraktig skjorta) har så mööööööörkt och fin röst. Jag är fruktansvärt svag för mörka djupa röster. Mhm... Rysningar och gåshud typ. ♥
 
 
Nej men annars då? Jag laddar för min löprunda! :D Ikväll blir det japanska dumplings till middag! Någon som ser ett tema här? ;) (Om ni inte visste det har japansk musik och kultur funnits i mitt liv i 10 år, precis som svensk musik, engelsk musik, tysk musik, koreansk musik, finsk musik och amerikansk musik finns i mitt liv.)
 
Min favoritmusik att springa till just nu undrar ni? Ptja, det är väl en blandning av tung metal eller poppiga koreanska tjejband. Ja, jag vet, jag har en galet bred musiksmak. Men dessa låtar blir man liksom peppad av, så det gör inte så mycket att de är asdåliga egentligen. ;) Detta bör lyssnas på med fett hög musik. (Att hela högen är assnygga och assmala kan vi ju skita i.)
 
 
 
 
Denna har typ blivit min nya träningsfavvo.
 
Denna blir man också extremt springsugen (och danssugen) av.
 
 
Jahapp. Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0