Fett opeppad på tenta

Klockan nio skriver jag en kemitenta. Jag vill egentligen mest bara gråta av uppgivenhet. Har pluggat så det sprutar grundämnen ur öronen, men den jäkla kemin vill inte sätta sig. Vill inte ens tänka på hur många gånger jag skrivit den här skittentan. :( Jag som annars har rätt lätt i skolan blir surig och uppgiven när något inte funkar. Bluuh.
 
Nåja... Jag ska repetera lite kemi nu en timme eller så, sedan bege mig. När jag kommer hem ska jag iallafall dra till ett par friidrottsvänner och snacka skit och mysa. :) Blir bra att få tankarna på något annat än tentan. ;)
 
Glömde mina träningsskor i Luleå. What? Det viktigaste jag har typ nästan. Fattar inte.
 
Bjuder istället på bilder från bästa stugan, ett tillflyktsställe och vårat eget paradis. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0