Fullt schema! :)

Fullspäckad dag idag alltså. :) Startade dagen med att lämna bilen på service, powerwalkade till jobbet (vi har fått kontor nu, yay!), möten i några timmar, hämtade bilen från service, hem och käka lunch, ut med hunden och här är jag nu. Och klockan är bara 12. Nu ska jag packa väska, förbereda middagen som ska meddtas på tåget, dra till jobbet för mer möten, hem och fixa djuren, dra till tåget, hoppa på tåget, jobba hela tågresan, hoppa av i Umeå centrum, powerwalka en timme hem till läggan, plugga en timme till och sedan förhoppningsvis somna innan midnatt. ;) Full dag alltså. Ska nog unna mig ett par timmar på den nästan 5 timmar långa tågresan och bara njuta i tysthet av en bra bok!
 
Dessutom har jag fastedag idag. Hehe, det betyder att jag äter, men otroligt kcal-snålt. Tre koppar kaffe har jag dock pressat under förmiddagen, och nu slukat lunchen i form av keso, tomater och rökt kyckling i skivor. Riktigt gott! Middagen på tåget för bli tonfisk i vatten, keso och grönsaker. Blir nog hemskt gott det med. Mums! Rätt bra dag att fasta på efter som är uppe i varv hela tiden och inte hinner bli hungrig. ;) Det är rätt skönt att rensa kroppen lite också. 
 
Full vecka framför fötterna. Bara att tuta och köra, skratta och vara glad. Just nu överväger jag och springskorna ska med till umeå eller inte. Kommer jag hinna dra ut och springa? Har jag plats i ryggan? Tiden får utvisa vad som sker, hehe. ;)
 
Oj, fan! Måste deklarera innan jag drar också. Hare bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0