Funderingar

Åh, jag behövde verkligen få umgås med fina vänner och snacka skit. :) Vi käkade lunch på stan och såg film och lekte med smink under eftermiddagen. En av vännerna ska på sittning och den andra på dejt. Sååååå spännande! Själv ska jag sitta ensam i min lägga med hunden, hehe. 
 
Imorgon blir det god frukost med Josse och Sebbe (vännerna ovan), skitsnack och skratt inkluderat, och sedan plugg all day long. Behövs efter morgonens ninjapluggning innan tentan. 
 
De enda problemen jag har just nu är vad jag ska glo på, paddan eller boken? Och om det blir paddan, VAD ska få äran att förgylla min kväll?
 
(Btw, som ni märkt har jag inte givit mig ut på mitt quest att rädda världen från litterär undergång än. Vet inte riktigt åt vilket håll domedagsberget ligger, och har ännu inte funnit min sjukt snygga (fortfarande okända) kompanjon. Ser ni någon lämplig kan ni väl slussa kan vidare till mig? Tänker mig att han ska se ut ungefär såhär:
 
 
Har ni någon på lager? Tack på förhand!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0