Godmorgon!

Torsdag här! Imorgon drar jag tillbaka till Luleå. Det blir alltså att flänga en hel del fram och tillbaka nu fram till sommaren. Shit, hur ska jag klara detta? Nåja, det får gå. :)
 
Min kära bil startar inte heller. Hade tänkt besikta och ställa på han, men måste ladda de skitkassa batterierna först. Det får bli nästa vecka! Då kanske han tinat fram lite mer också. ;) Vi håller tummarna för värme och sol. I need my car. ;A; Känns asjobbigt att låna bilar hela tiden, haha. (Dessutom måste han gå att köra snart då jag tappar min bilplats då jag sagt upp läggan.)
 
Vad mer ska göras denna månad? Tentor, examensarbete, möten, jobb, FLYTT, etc etc. Shit. Panik? Kanske. Lever mest i förnekelse just nu. ;) You know it liksom. MEN jag hittade ett asfint linne i baksätet i bilen. Det har legat där hela vintern och jag hade glömt att jag ägde ett sådant linne. I like. :D Som att shoppa, fast gratis. Man kan fynda massor i bilen. Senast för några månader sedan hittade jag ett par klackar som är episka och jag inte visste fanns. ♥
 
Ikväll ska det bli en löprunda. :) Lugnt tempo. Får se hur det hela går. :) Kul kommer det bli!
 
 
Frukosten? Ja, den bestod av en fet vaniljlatte. Känner att jag behöver lite substans. Kanske får springa till affären? Min pluggkompis har ändå övergivit mig för andra möten, så what to do liksom? 
 
Faaast jag har jobb att göra. Ska skriva ansökningar för olika friidrottsklubbar, skriva om dokument och fixa och dona. SKITKUL! :D Jag är bara så jäkla glad att få jobba med detta. ♥ Trots det är jag lagom förvirrad av mitt liv just nu. Ska nog fixa en god lunch/middag efter skolmötena, sätta mig vid datorn och börja jobba. En stor kopp te på det, och så en macka med keso paprika och rökt kalkon. ♥ Blir nog superbra. :)
 
Jaha, det här blev nog årets virrigaste inlägg. Varsågod. :D
 
Ha en superbra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0