Helgjobb och prylar

Goddag! Hoppas ni har en trevlig helg. Själv har jag precis ätit vääääärldens godaste middag. Vi snackar rostade rotsaker, hemslagen bearnaise och en fransyska som jag först marinerat, brynt i panna och sedan tillagat i ugn på 100 grader till innertemperatur 60 grader. Resultatet blev ett mört rosa och otroligt saftigt kött. Wow, impad över mig själv! :)
 
I veckan har jag även skaffat lite nya saker till blivande läggan. Soffa, fetaste TV, TV-bänk, hyllor, byrå, sängbord, kaffebryggare, espressomaskin med mera. Tjoho, allt börjar ta form, även om jag inte har en lägenhet än. ;) Nåja, det kommer väl någon gång det med. 
 
Idag har jag jobbat några timmar med att skriva om ett dokument för arbetet med klubbarna här i norr. Ska bli hemskt intressant och att skriva om dokumentet gick väldigt bra. Nöjd över dagens insats. En längre prommis med hunden har även hunnits med, så hon är nöjd glad och sover. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0