I'm going on an adventure!

Chillar hos pappis och läser denna jäkla skitdåliga uppföljningen (alltså en annan författare som bara hittat på att det är okej att skriva sin egna uppföljning, jäkla pucko) till Tolkiens ringen-triologi. Assåååååååee, va? Hur har någon mage att göra det? Suhuhuuuuuuuuger. Bitch you better watch out cause imma go crazy on some shit liksom..

 

 

 

Nåja jag ska fortsätta med denna sadistiska handling och mata min brinnande hateld med boksidor. Kanske kasta en förbannelse över den, eller gå på ett quest att förstöra denna onda skapelse i domedagsbergets eldar. Behöver bara ett brödrasysterskap först. Eller egentligen bara en överepisk rough utbygdsjägarkung med skägg och ett trasigt svärd som av en slump ska smidas samman av mina alvpolare.

 

Hörs då jag kommit tillbaka. Kanske kan jag blogga på min färd att rädda världen från en litterär förstörelse. Beror liksom på hur länge batterier i mobilen räcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0