Ledsen för radiotystnaden

Som sagt är jag mitt uppe i flytt, tentaplugg, jobb, skola och massa annat. Nerverna sitter utanpå kroppen just nu och jag lever i en konstig bubbla av ständigt kaos (och diverse ångest, hehe). Just nu är jag alldeles tårögd över alla fina vänner som jag har, som faktiskt kommer att SAKNA mig, och jag dem. ♥ Ofta underskattar man och glömmer bort de fina människor som finns runt en. Åh, jag blir alldeles blödig. ;A; Trodde inte att jag skulle KÄNNA så mycket av denna flytt.
 
Ska viga denna kväll åt att dränka min ångest i mysiga Addams Family. ♥ Funkar alltid. :D
 
 
Ha det nu superbra! Det ska jag ha, medan jag ångar på med dittan och dattan. Kul liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0