Sköna måndag. Eller?

Haha, ja, det var som fan. I min hjärna är det måndag idag, då jag vaknat vid sju och sedan hållit igång hela dagen med blandannat en hel del plugg och examensarbete. Denna vecka kommer alltså bli liiite längre än vanligt. Men det ska väl gå det med. ;) Mycket att göra! Kul!
 
Har jag något vettigt att säga? Nej, egentligen inte. Fett sugen på att träna. Kanske drar jag på mig mina gamla (och för små) träningsskor och drar ut en runda. Mina egentliga träningsdojor är kvarglömda i Luleå.
 
 
Fett irriterad på mig själv och har en grym abstinens efter att träna. Lite styrke i läggan ska vi väl klara av ändå, men jag vill springahahaaaaa.. ;A; Oh gawd the pain.
 
Ska pilla, filura och flytta om veckans träning alltså. Knepigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0