Tisdag

Hej mina vänner! Jag är precis tillbaka från ett jobbmöte. Imorgon är det styrelsemöta, förhoppningsvis påskrivna anställningspapper och beslut om vilken lön jag får. Det jobbiga är att jag inte har något överhuvudtaget att säga till om ang. det, utan jag och min medarbetare måste lämna rummet, haha. Nervöst. Vi har ju ett förslag som vi tagit fram, men det är inte alls säkert att resten av styrelsen håller med om att vi borde få så mycket pengar. Det kan ju gå hur som helst, och antagligen blir lönen mycket lägre än vårat förslag. Nervöst!!
 
Imorgon blir det även att laga lunch tillsammans med en vän, och prata skit och trams om världens alla bekymmer. Brukar vara extremt trevligt!
 
Resten av dagen ska bestå av plugg, och ikväll blir det träning och sedan periodiseringsupplägg tillsammans med pappa (aka höjdtränare i klubben).
 
Jag är FETT sugen påa tt dra ut på en löprunda, men jag är inte helt kry. Hjärnan säger nej helt enkelt. Surt. Men vettigt. Hade varit dumt att dra ut bara för att vara jättesjuk imorgon. ;) Ingen bra idé.
 
Har jag sagt att jag och mami prövar periodisk fasta just nu? Som ett experiment. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0