Utmaningen

Hur har det gått med förra veckans utmaning? Jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte gjort den än, jag har varit helt död i mina stackars benmuskler (som försövrigt fick en skjuts och nu verkar ha biffat på sig?? Omöjligt ♥) pga slalomåkningen hihi. Men jag är inte den som är den, jag ska göra alla övningar idag istället. Det blir ett lagom träningspass idag. :)
 
Samtidigt passar jag på att slänga in denna veckans utmaning: 2 träningspass!
 
Ni väljer helt själva vad som räknar till träningspass, simning, en långprommis, lite benböj etc. 
 
Mina pass kommer vara två löprundor. Den ena kommer jag köra imorgon och kommer bestå av lugn jogg. Den andra kör jag nog på söndag och det kommer vara lugnare intervallet. Där mellan blir det nog ett rehab och balanspass! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0