Vad som rör sig i mitt huvud just nu

Ja, det är mycket på G just nu, och jag vet inte riktigt när var eller hur jag ska göra någonting alls. Smått förvirrad och inte alls med på banan, men glad. Riktigt glad. :) Jag kom nyss från ett jobbmöte. Wow, det ska bli så sjukt roligt att jobba med detta. Nästa steg är ett par möten och avvakta till anställningspapper etc är påskrivna. Jag är fett peppad och kan knappt vänta. Nästa vecka är det dessutom styrelsemöte med Norrbottens Friidrottsförbund. Ser fram emot det. :) Det blir alltså mycket att flänga fram och tillbaka mellan Luleå och Umeå, men det är det värt, alla gånger. Dessutom så kan en till liten tjänst öppna sig, om jag har tur. Även detta är ett ämne som ligger otroligt nära hjärtat, och som hade varit fantastiskt kul att få jobba med. ♥
 
Examensarbetet påbörjas imorgon. Jag är fett peppad, även omd et kommer bli mycket att göra. Jag har ju fått turen att även här skriva om något jag brinner för. 
 
Nåja, vad ska göras idag? Eventuellt jobb, eventuellt plugg, men antagligen inte. Jag ska vårda mina stackars vader som har jordens största träningsvärk sedan slalomen i helgen. ;) Heheee, kan knappt gå. Men shit vad det var roligt att åka i hegen. Och mina bästa skidor fick säga hej till snön igen. Nästa år blir det riksgränsen med all säkerhet. Kan knappt vänta. ♥ Nåja, idag blir det även middag med mamma, bila till Umeå, göra träningsprogram (kommer ett nytt inlägg om detta) och kostplaner, hälsa på pappa och hans tjej och eventuellt köpa en ny hundbur till bilen. Just nu sitter bästa hunden i knäet på mig och sover. Hjärtat då... Det finns nog inget sötare än henne. 
 
Vad gör jag just nu då? Mja, det vette fasiken. Planerar nästa fjällvandring i slutet av sommaren/början av hösten. Whaaaat, tagga tagga! Planerar även ett köp av en ny vindjacka, det tar typ en timme att stänga den som jag har för tillfället. Den är även typ 6 år gammal, hehe. Kanske dags för förnyelse.
 
Hit ska jag och fjällvandra! Trakten mellan Abisko och Riksgränsen. Någon som ska med? ;)
 
Nej, nu ska jag hoppa upp och träna lite/peppa livet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0