Alla borde förresten se denna:

Dokumentären Making of me med John Barrowman. Den tar upp viktiga frågor och funderingar kring homosexualitet. Riktigt sevärd!
 
Jag brinner för HBT-frågor och människors lika värde. Större delen av min omgivning är HBT, så denna fråga ligger mig extremt nära hjärtat. I min värld kan jag omöjligt förstå hur någon kan göra skillnad mellan folk beroende på sexuell läggning. Helt ärligt så borde det inte finnas något som heter sexuell läggning. Man kan väl bara vara sexuell? Så länge det är lagligt och enligt samtycke etc så spelar det väl ingen roll vem man ligger med eller älskar? Hur kan en sådan kärlek vara fel? Nej, jag hoppas att någon gång i framtiden har gränserna mellan hetero- homo- och bisexuell suddats uts, och man kan helt enkelt vara med just den personen man gillar, oavsett kön. 
 
http://www.youtube.com/watch?v=_sJnpEc2fZA
 
Se den! Detta är del 1, de andra delarna är länkade i länken ovan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0