Cookie dough

Jag provade det där mellanmålet. Cookie dough grekisk yoghurt. Ska modifiera receptet till nästa gång och ta lite mer jordnötssmör (bara lite mer), mindre sötningsmedel och shit så mycket mindre vaniljpulver. Tog miiiinilite redan denna gång (lite i handflatan) och det var nog för mycket till och med.
 
Men gott blev det! Jag gillar, och det ska absolut göras igen. :)
 
Den skendräktiga hunden knaprar torrfoder (till min lycka, hon är kinkig med maten), kaninen har somnat och jag är rätt lugn. Blir en tidig kväll. Ska hoppa i säng om en timme. Fram till dess är det ett avsnitt av Ghost Hunters som gäller. Och såklart några styrkeövningar! ;) Det får bli dagens nyttiga val. Bild kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0