Dagens funderingar och matplanering

Har suttit och slökollat på datorn hur länge som helst, och plötsligt är klockan typ halv fem? Var tog dagen vägen? Jag var ju klar i skolan då tidigt. Eller? Nåja, redovisningen gick sjukt bra. Fett nöjd med mig själv och gruppen. 
 
Efter middagen (tomatsoppa med knaperstekt rimmat sidfläsk) är det dags för dagens miniutmaning a la ryggups. Why ryggups? Ju för att det var fett länge sedan jag körde ryggträning, och gudarna ska veta att jag behöver det. Rehab för armen/axeln/skuldran också. Såklart.
 
Dessutom är jag sugen på att dra ut och springa en sväng ikväll. Fasiken att det är så kallt ute! Jag är verkligen aspeppad. :) 
 
 
Jag ser småå skillnander på vågen. Små små. Men förhoppningsvis står jag på 75 kg på måndag då det är invägning! Åh, jag hoppas! :) Hade varit skönt, och då är det första kilot som försvinner under februari månad. Partyyyy! Det ska firas med ett extra svettigt spinningpass. 
 
 
På vägen hem från skolan sprang jag förbi ICA och fyndade lite mat på extrapris. Tur det eftersom jag hade fått en fet räkning i brevlådan då jag kom hem. Hejdå pengar, hej hej fattiga veckor! ;) Nej, men nu har jag all mat jag behöver för att klara mig till pengarna kommer nästa gång. Riktig mat dessutom. Blir nog toppenbra. På söndag gör jag ett gäng matlådor igen!

Kommentarer
Postat av: Livsvågen

Härligt att belöna sig själv med ett spinningpass :)Duktig du är som förbereder matlådor!

Svar: Ja, jag har faktiskt börjat uppskatta spinning riktigt ordentligt. Härligt då man hittar sin egen träningsbubbla och bara kan kötta. ;)Vi har så hemskt mycket i skolan att maten blir väldigt försummad om jag inte gör matlådor. Tyvärr har det varit lite ont om det i veckan. ^^'
kram
Emma Löfgren

2013-02-08 @ 18:26:16
URL: http://livsvagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0