Dagens + morgondagens utmaning - ben!

Ja, själv är jag nästan överpeppad att köra ben. Härligt! Och som den miniutmaning detta faktiskt är kör vi något riktigt mysigt. Jägarvila!
 
Denna övning innebär alltså att du ställer dig mot en vägg med ryggen. Glid ner tills du står med höft och knävinkel på 90 grader. Armarna längst med väggen. Stå!
 
Enkelt va? ;) Men tungt!
 
Tänk på att knäna ska peka i samma rikting som fötterna, svanken ska pressas mot väggen, inte hjälpa till med armarna, stöd i magen, och håll vinklarna i höft och knäled! :) Dra på bra musik och kör!
 
Ska vi göra så att vi står så länge vi kan under dessa två dagar, och imorgon redovisar vi den sammanlagda tiden? Jag tycker vi gör så. Heja oss! :D
 
 

Frågor? Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Okej.. det här har jag inte gjort sen typ mellanstadiet och jag minns det som typ det jobbigaste ever. Men vi kör väl.... haha

Svar: That's the spirit! :D Heja heja!
Emma Löfgren

2013-02-19 @ 18:55:32
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0