Dagens nyttiga val, dag 4?

Haha, tänkte skriva att dagens nyttiga val skulle vara en tidig kväll. Men icket! Då jag hoppat i säng, släckt lampan, och kollar det sista med studiegruppen inför morgondagens redovisning börjar tjorvet och gnället. Tydligen kan ingen fixa ett usbminne eller ta med sin bärbara dator. Helt oväsentliga förklaringar igentligen. Mitt usb har precis gått sönder, och jag skriver på en stationär dator, och kunde av förklarliga skäl inte bidra. Bärbart har jag bara min iPad sedan min gamla pärla dött elektronikdöden.
 
Nåja, efter mycket tjaffs och velande hit och dit pallar jag inte med detta trams längre, utan tar en timmes promenad istället för att hämta ett usb hos en kompis. Bara att tända lampan, hoppa upp ur sängen, ta på sig kläder på både mig och hunden, för att bege mig ut i kylan. Nu är jag hemma, pigg och hungrig. Pressade en knäckemacka. Jag var värd det. :)
 
Trots att det kan kännas bittert vid tjaffs och trams klistrar jag på ett leende och ser det hela från den ljusa sidan. Jag fick en mysig kvällspromenad och ett grymt dagens val! Hur bra är inte det? Härligt! Vad grym jag är ibland! ;) (Intalar mig själv...)
 
 
Nu är redovisning förberedd och klar, och jag ska försöka somna igen. Hihi, tur att jag tog en tidig kväll så det fanns utrymme för förseningar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0