Dagens nyttiga val x 3

Ja, jävlar vad jag varit nyttig idag! Inte fått bild på något av valen, men tänkte presentera dem iallafall. :)
  1. Trots tidsbrist gick jag till skolan istället för att ta bussen. Gick fort som fan dessutom. En promenad som brukar ta 40 min tog typ 22. ;) 
  2. Jag ändrade mig i sista stund vart jag skulle luncha, och vände i dörren in till MAX. Istället drog jag hem och käkade tomatsoppa, hehe. 
  3. Jag bestämde mig för att äntligen vara snäll mot min bil och skotta bort snö från stackarn. Det har inte gjorts på hela vintern så... eh... Det var rätt mycket snö så att säga. Jag såg ut som en snögubbe efteråt och kroppen är stum av trötthet. Men jäkla bra träning var det att skotta snö, och inte minst en härlig explosiv träning då jag kastade iväg snön. Spännande! :D
Så det är min dag hittills. Tyvärr värker min handled en hel del, men det lägger sig nog förhoppningsvis. Känner mig för övrigt aningen förvirrad då jag ska lifta till Luleå med en kompis pappa. Saken är bara den att jag inte vet när eller var vi ska fara. Kanske borde packa då? :p
 
Hörs! Ha en peppig och stark alla ♥ans dag! 
 
 
Doctor Who, och Daleks önskar happy valentine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0