Dagens projekt: inspiration!

Dagens projekt blir att beställa hem lite fotografier. Jag ska pilla ihop ett snyggt inspirationskollage till träning och viktnedgång nämligen, och jag tycker att bilder som är utskrivna från nätet är så taskiga och daskigt gråa. Att klippa ut från tidningar vill jag inte heller, jag skulle bli tvungen att köpa så många tidningar för att hitta något som passade mig. Istället beställer jag hem bilder på fotokopior. Det blir både billigar eoch mer personligt. Jag kan välja exakt de bilderna jag vill ha på mitt kollage, och slipper kompromissa. 
 
Jag vill inte ha några bilder på kroppar etc. Det blir mer som ett krav, och är fullständigt orealistiskt. Det spelar ingen roll vad jag gör, jag kommer aldrig se ut som någon annan än mig. Så varför ska jag ha någon annan som målbild? Jag vill hellre ha motiverande belöningar, träningsglädje och hälsosam mat på mitt kollage. Människor som inspirerar mig, musikantydningar och peppande bokcitat kanske? Från favoritböcker. Jag tror att det kommer bli toppen. 
 
Dagens mission är alltså att samla på mig ett gäng JAG-bilder, och sedan beställa hem dem. Kollagemaking senare i veckan då. Så jävla kul. :) Jag behöver se den extrapeppen varje morgon. Kollaget ska såklart hänga på väggen i läggan, och ge mig ett leende på läpparna varje gång jag ser den.
 
Vad skulle ni vilja ha för bilder om ni gjorde ett eget kollage?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0