Dagens utmaning

Godmorgon världen! Jag laddar inför dagens redovisning med ett glas saft (mår illa) och försöker finna lugnet. Mår betydligt bättre idag än igår, är inte fullt så arg. ;) Med en kaffe på skolan blir nog dagen bra ändå. Ska försöka köpa hem pluggmaterial (grönsaker och dipp exempelvis) efter skolan då hela helgen kommer bestå av ett konstant pluggande inför kemitentan. Shitmajgad. Hur ska detta gå? 
 
Dagens miniutmaning heter burpees! Så jääävla kul! Burpees har på senaste tiden blivit typ träningsvärldens ögonsten för sin härligt brännande känsla. Och kul är dem. Riktigt kul!
 
Jag tror ni förstår bättre om ni ser denna video än om jag förklarar faktiskt. :)
 
 
Hur många vill ni köra? 10? 20? 100? ;) Välj själv, så länge det är ett jämnt 10-tal. (Börja med 10, tips från mig, om ni inte är van vid övningen. Är ni fortfarande pigga, lägg på mer.)
 
Frågor? Ös på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0