Efterfrågan.. (och läkarbesök)

av bilden jag ritade. Snöleoparden alltså. Det är fortfarande massa kvar att göra, den är rätt grådaskig just nu. Bakgrunden ska fixas till, och intensiteten i själva huvudobjektet ska förstärkas. Sedan ska stenarna skuggas etc, men det är inget jag ids fixa just nu.. :)
 
 
Ska jag göra något i blyerts blir det suddiga diffusa skissar jag satsar på. Undra vad nästa projekt blir?
 
Hur som helst, jag laddar inför dagens läkarbesök pga mina onda leder. Håll tummarna och hoppas på det bästa, tack! :) Jag vill inte ha någon reumatisk sjukdom som de (men inte jag) tror att det är. Det hade sugit och jag hade varit tvungen att ändra hela mitt karriärsval. Ain't gonna happen! Om ungefär en timme ska jag vara där. Konstigt nog är jag inte nervös faktiskt. Blir det ett bra resultat ska jag lyxa och köpa något bra för håret på apoteket när jag ändå är där. Om det dras blod så skippar jag nog träningen idag, annars blir det ett löppass utomhus i nysnön. Det är rätt varmt ute, så jag tror det kommer bli asbra. Längtar! I så fall blir ju det ett fint nyttigt val (om ni kommer ihåg gårdagens nya utmaning, att lägga upp en bild på ett nyttigt val/dag). Men ett fint litet minival dyker upp nu till frukosten!
 
Startvikt för februaris mål (att gå ner 3 kg): 76 kg.
Jag har alltså stått relativt still och pendlat upp och ner lite under januari. Men når jag målet så ligger jag ju på 73 kg, och det var det 4 år sedan jag gjorde sist. :)
 
Kram på er, och trevlig måndag! Det blir en bra vecka det här, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0