Framtid + Utmaningen

Jag har precis sagt upp min lägenhet! What? Snart blir det flytt till sköna Luleå. Jag börjar alltså dagen drastiskt, med det enorma modet att se framtiden i vitögat. Skön känsla.
 
Annars då? Sippar på en smoothie och planerar dagen. Kvällen blir kul! Dagen blir nog trevlig den med. Plugg med trevliga gruppmedlemar kommer nog höja humöret ytterligare ett snäpp. OCH...! Jag ska försöka få tummen ur och köpa ett par brallor. I need it. Favoritbyxorna, jag visar sen. :)
 
Hoppas ni alla har en superdag!
 
Dagens utmaning går i vardagsmotionens tecken! Spring upp och ner i 10 trappor. :) (Eller samma trappa 10 ggr för den delen)
 
Heja heja!
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Utmaningen gjord! :) hoppas din dag och kväll blir så bra som du tänker dig!

Svar: Hej! Härligt!Ja, den blev riktigt intensiv och kul. :)
Emma Löfgren

2013-02-27 @ 14:46:49
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Linda

Försökte räkna ut hur många gånger jag gått i trappor idag. 10 gånger men då räknar jag upp som en gång och ner som en gång haha. Nåja, jag såg utmaningen först nu så får räkna på det sättet haha

Svar: Ja, men det blir ju toppenbra! :D
Emma Löfgren

2013-02-27 @ 20:35:51
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0