Fredagen, Friidrott & Bildbomb! (+ redovisning)

Pausade det vanliga livet och ägnade mig åt att må gott istället. Är i Luleå nu och tillbringade morgonen med frukostmys (grovfrallor med sallad, mortadella och bie), dagen med en kär vän, eftermiddagen med mina friidrottsungar, middag/kväll med pappa och han tjej (jäääättegodmiddag) och kvällen/natten med mamma (te och prat vid köksbordet). Bra dag alltså. Skönt. 
 
Blir så glad av att hänga med mina friidrottare (jag är tränare). De är fantastiskt duktiga och bara PRESTERAR. Idag körde vi korta snabba acc och avslut med ett par snabba lopp. Det är den tiden på året liksom, slutet av säsongen. SM snart, gäller att vara redo. Har pratat lite och lagt upp en plan med en av tjejerna som ska tävla i SM:et, så hon har lite koll på vad hon ska göra. Önskar att jag kunde vara där hela tiden, men nu då jag flyttat tillbaka till Luleå i vår går jag tillbaka som huvudtränare. Längtar! Det blev mycket ren löpskolning, koordination och sprintteknik träning idag med. Även planering för sommarens tävlingar och läger. Pepp. :)
 
Nej, ingen dagns till galna låtar. Det blev liksom mitt i natten. ;) Däremot har jag lyssnat på galna låtar med mamma, och ätit sjukt onyttiga chokladpaj-bitar. Tvärt emot nyttigt för kroppen, men asnyttigt för själen. Jag är nöjd. Typ. ;)
 
Min ständiga följeslagare!
 
Här nedan följer en bildbomb av förrförra sommaren innefattande hunden som valp, jag som solbränd (jämförelsevis), lillebror, sommar och några av mina friidrottsungar. :) Enjoy!
 
Solbrända jag och min vanligtvis snygga lillebror
 
Yeah. Kolla in mina snygga skor!
 
Lillhunden var alldeles färsk!
 
Vacker solnedgång. Jag lyckades inte fota den, men lillebror lyckades fota mig!
 
Hunden sover vid höjdhoppsmattan under en träning
 
Höjdhopp!
 
Valpmys av friidrottarna
 
Höjdhopp
 
Höjdhopp
 
Jag fattar inte att det var två år sedan dessa bilder togs. Tiden går sååå snabbt. ♥ :/
 
Godnatt och puss!
 
PS: har någon gjort dagens rätt sköna utmaning? :)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Alltså din hund! Så jäkla söt!

Svar: Hihi, hon är typ det bästa jag har. ♥
Emma Löfgren

2013-02-16 @ 18:35:52
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0