Godafton!

Jag är vid gott mod och har hunnit med en timmes promenad under dagen. Alltid något! :) Blev sallad till lunch, och nu till middag ska jag nog snöra ihop en potatissallad på ugnsrostad potatis, vitlöksoliver, lök och fetaost. En klar örtdressing till det och biffen är chirrad. Lite kolhydratladdning innan morgondagens planerade löppass! Dessutom måste jag lära mig käka oliver någon gång. ;) Allt detta ska göras till de sköna tonerna av Alice Cooper. Jag är verkligen inne i en Cooper-hype nu. Kanska har märkts. Varsågod! :D
 
Nåja, lite disk ska göras (läs mycket), och en hel del plugg. Men förutom det ska jag nog bara mysa med te och böcker. Skönt sätt att avrunda kvällen på. Haha, i och för sig är klockan bara fyra, men jag är så van att komma hem sent att det känns rätt bakvänt att ha så mycket tid kvar av dagen. Vi var effektiva idag!
 
Anyways, jag peppar livet och saknar mina mellanmålsomelettmuffins. Kanske blir ett par sådana till kvällsmat? Så sjuuuukt goda iallafall. Har ni provat dem än? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0